piątek, 14 czerwca 2013

Nie pozwalajmy na palenie w kominku resztkami z budowy

Jak zabezpieczyć kominek aby inni wykonawcy nie palili  w nim w trakcie realizacji swoich prac

                                                                                 

kominki Elbląg,kominek od podstaw, wybieramy kominek
      Wkład kominkowy na obecną chwilę jest ( nazwijmy to) nie uzbrojony
     -co to znacz ?
Jedna z naszych zasad to taka  że   wkład kominkowy do momentu wyjścia innych ekip budowlanych , czy remontowych, pozostaje w stanie  trochę nie kompletnym tzn. bez szamotu i  bez drzwiczek.
Chodzi o to, aby nikt poza  inwestorem , nie mógł w tym  wkładzie palić.
Często , tak jak w tym przypadku wkład kominkowy  nie należy do najtańszych, to wkład z rodziny  Spartherm Varia Sh. Serce by  bolało   gdyby  w tak drogim piecu  znikały  w ogniu worki po cemencie  czy innych zaprawach .
Szanujemy  klienta, znamy jego wymagania  , doceniamy  wybór urządzenia grzewczego i oczywiście szanujemy  swoją prace -dlatego właśnie nie zbroimy  wkładów kominkowych do momentu, aż inni fachowcy ukończą swe prace.

cdn.

3 komentarze:

  1. Oczywiście takim czymś nie pali się i to przede wszystkim dla własnego bezpieczeństwa. Ja jestem przekonana, że najlepszym rozwiązaniem jest korzystanie z wysokiej jakości węgla lub ekogroszku. Takie paliwo bez problemu dostaniemy w https://sobianek.pl/ i ja jestem zdania, ze warto z niego jest korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie to jest bardzo ważne, gdyż wtedy może dojść do zapalenia się sadzy w kominie. Ja również jestem zdania, że warto na pewno jest wzywać kominiarza od https://kominiarz.warszawa.pl/ jeśli chcemy mieć sprawny szyb spalinowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy nadejdzie czas na przegląd i czyszczenie komina, warto zaufać profesjonalnym usługom kominiarskim dostępnym na stronie http://kominiarzszczecin.pl/. Doświadczony zespół kominiarzy zapewni kompleksową obsługę, dbając o bezpieczeństwo Twojego domu. Dzięki ich fachowej wiedzy i precyzji, będziesz mógł cieszyć się spokojem i ciepłem w swoim wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń